Audi S2 |
Vėliau - sumontuoti didesnio pajėgumo turbokompresorius ir interkuleris, įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai, velenėliai, oro matuoklis, perdaryta išmetimo sistema, oro įsiurbimo vamzdžiai, daug pakeitimu padaryta net aušinimo sistemoje... Sumontavus efektyvesnius kuro purkštukus, prireikė ir papildomo kuro siurblio. Variklio valdymo sistema liko standartinė (Audi), tačiau smarkiai patobulinta Vokietijoje (paruošta specialiai šiam automobiliui). Žinoma, ir patį variklį ruošė turbūt geriausi specialistai Lietuvoje. Šiuo metu variklis išvysto apie 500AG ir 700Nm, tačiau po 2004 m. sezono jis bus smarkiai tobulinamas. Kol kas Audi S2 1/8 mylios (201 metro) ilgio trasą įveikia per 6,907 sekundės, rezultatas pasiektas "Gariūnų" drago trasoje. 1/4 mylios (402 metrų) trasos greičiausias įveikimo laikas - 10,978 sekundės, pasiektas Palangoje, "Horn Grand Prix 1003km" lenktynių metu. Kol kas nei vienas Lietuvoje paruoštas automobilis šių laikų pagerinti nesugebėjo. Prisiminti verta ir tai, kad šie įspudingi rezultatai pasiekti nenaudojant jokių azoto suboksido ar kitokių sistemų. Aptvarkius variklį, užsiimta automobilio svoriu (šis procesas tebevyksta ligi šiol). Šiandien automobilio sparnai, kapotas, bagažines dangtis ir kai kurios kitos detales yra plastikinės, visi galiniai langai - taip pat išlengvinti. Mažinant svorį vietoje standartinio sumontuotas plastikinis 20 litrų talpos kuro bakas, sportinės sėdynės, sveriančios vos keletą kilogramų, o daug metalinių pakabos ir variklio detalių pakeista titaninėmis. Kad smarkiai padidintą variklio galia perduoti į ratus, standartinės sankabos nebeužteko, sumontuota sportinė, be to dar ir dviguba. Savo patobulinimų laukia ir pavarų dėžė. Automobilis apautas "Pirelli" slikais, pažemintoje pakaboje dirba "KW" amortizatoriai ir spyruoklės. Be jokios abejonės, automobilis kaip ir kiti Audi S2 yra varomas visų keturių ratų.
|